Berita Harian: Sukan

sumber :-

Berita Harian: Sukan


Strategi 4 pakar

Posted: 17 Oct 2011 05:15 PM PDT

razali hassan

FINAL MALAYSIA CUP ANTARA TERENGGANU VS T-TEAM....Sejarah Bola sepak Akan Berlaku, pertemuan abang / adik.

badri

ganu mmg juare!!!!peteh ganu peteh!!

sabai gani

Terengganu dan T-Team akan layak berdasarkan reputasi samasa....

sabai gani

Terengganu dan T-Team akan layak berdasarkan reputasi samasa....

pudin

kelemahan sharbinee boleh menafikan hajat trgganu ke final..

abbas saad

misi 33 kene tunggu hok tahun depan..guane..

autoland_80@yahoo.com

Negeri Sembilan akan bertemu Terengganu pada perlawanan akhir berdasarkan prestasi semasa yang konsisten dan pengalaman yang dimiliki. Pasti malam ini adalah milik Negeri Sembilan dan Terengganu.

azizi

perhatian kepada penyokong, jagalah adab sopan ketika berada di stadium.jgnlh suka baling nercun sehingga menyusahkan org lain.sokonglah bola sepak negara kita dgn cara yg betul...

rizalman hassim

den tak saba nak gi final buek kali ketigo thn ni...pastikan t.team menangis mlm ni di k.t...hobin jang hobin..

mia

Selangor pimpinan P Maniam yang belum kalah dalam peringkat kumpulan sehingga suku akhir betul ke x 2......rse mcm xbetul je statement 2

mizan

menang ganu menang BN
menang t-team menang golongan muda

ajienoor

moga maju liga tempatan, walaupun di pentas antarabangsa pasukan kebangsaan dibelash teruk, sokonglah liga kita, mudah-mudahan satu masa nanti kita boleh bangkit setaraf dengan negara yang telah maju dalam bola sepak. Kalau orang Malaysia tak sokong Liga M, siapa lagi?.GO GANU GO, AKU ANAK GANU..TETAP SOKONG GANU.

Raimin Gunchi

T.Team kempunan N.Sembilan jadi juara.

pak ngah alee

HOBEN JANG HOBEN..pasti melangkah ke final..teruskan perjuangan JANG..bawa balik PIALA MALAYSIA ke N.SEMBILAN..

ganusel

kpd oktavov Hadji...statement tu takde salahnya...baca btl2 dan fahamkan bro.. Selangor pimpinan P Maniam... tak termasuk pimpinan K. Devan yer...

mohd norwafi

oktavov hadji : apa pula salah? betul lah statement tu. semenjak coach P Maniam mengambil alih tugas kejurulatihan daripada coach K Devan, rekod Red Giant dalam kancah saingan Piala Malaysia cemerlang dengan kemenangan sulung ke atas PDRM (4-1), disusuli KL (2-1),kemudian terus cemerlang membenam cabaran Perak di peringkat suku akhir pertama (3-1) dan kedua (1-0). Harap maklum..viva selangor! hehe

dd

saya pilih Selangor & T-Team di final Piala Malaysia.... T-Team akan menang

Mohd Rifaat bin Hussin

Tentu Sekali Jurulatih Negeri Sembilan

jai jati

siapa nak tengok penyu menangis mlm ini,dtg stdm shah alam

dragon KL gangster

baru syok ada fight.malam ni stadium s.alam black out kejap..hehehe

Semangat Bola

Walaupun saya penyokong selangor tapi amat terasa sunyinya bahang bolasepak Malaysia sebab Pasukan Kelantan tidak layak ke peringkat seterusnya. Tidak dinafikan pasukan Kelantan khususnya penyokong Kelantan yang telah bangkitkan semangat bolasepak di Malaysia. Semoga Kelantan bangkit di masa akan datang.

KAIRUL FADILAH BIN MOHAMMAD

TRENGGANU akan menggans di shah alam mln ni...sycologi pemain trengganu kuat...

berani mati

Strategi irfan boleh buat terengganu menang. Otak mcm sir alex ferguson. Bab ni menang semua orang kena akui.

rashid

ese berani jaminlah HOBIN JANG HOBIN tonto monang bosar malam nie tak cayo tengoklah kek tv malam karang.Hidup negori Sembilan.

budak ganu

mmg team ganu dan t-team yg plg menyerlah dlm liga kali ni...hakikat tuuuuuuuu..huhu

Oktavov Hadji

"Selangor pimpinan P Maniam yang belum kalah dalam peringkat kumpulan sehingga suku akhir". Salah statement ini.

kiki

peteh ganu peteh..go go penyu..

irfan

ek elehh...aku x bangga pun dengan liga tempatan ni kalau main macam pondan jika pemain yang ada ini dipilih untuk bermain dalam skuad kebangsaan khususnya dalam saingan antarabangsa.buktikanlah jika anda(pemain kebangsaan) juga mampu bermain dengan baik dan memberi saingan kepada mana-mana pasukan lawan............!!tolong jangan kalah atau dibelasah teruk dan jika kalah sekalipun biarlah bermaruah!

Hairol Nizam

selangor akan terus cemerlang dan ke final piala malaysia 2011

raub

tggu team pntai timur mngganas..

Amin

Walaupun saya org selangor,saya yakin Terengganu mampu bermain dengan baik.Bagi saya taktikal yang berkesan dan jurulatih yang berpengalaman mampu mencipta kemenangan..

Saiful Anwar is playing poker!

HOBENG JANG HOBENG..
HOBENG SAMPAI ABIS....
INSYAALLAH NS LAYAK
KE PENTAS FINAL...
JANG HOBENG JANG.....PENYOKONG SETIA NS...

abdullah z

Ramalan saya.... Insyaallah Terengganu dan T-Team akan ke final.. Juara piala Malaysia tahun ni adalah T-Team

azwadi nordin

Trio 2 Abdul..pasti akan mendiamkan stadiu shah alam malam ni...

Izhan Iz

Terengganu mempunyai kelebihan kerana akhir2 ini taktikal yg sangat berkesan oleh 3 trio Terengganu iaitu Abdul Hadi Yahya,Ashaari Samsudin dan Abd Manaf Mamat serta pemain2 lain yg cukup kental..

Org Ganu

Insyaallah...Terengganu dan T-Team akan ke final nanti.

Full content generated by Get Full RSS.

'Selangor tempang tanpa sentuhan Amri'

Posted: 17 Oct 2011 04:08 PM PDT

Sukan

MANIAM (kanan) melawat  Amri (dua dari kiri) yang mengalami kecederaan lutut kanan dan terlepas aksi menentang Terengganu,  malam ini.

MANIAM (kanan) melawat Amri (dua dari kiri) yang mengalami kecederaan lutut kanan dan terlepas aksi menentang Terengganu, malam ini.

Maniam tidak gentar berdepan Terengganu malam ini

SELANGOR berdepan Terengganu pada aksi separuh akhir pertama Piala Malaysia di Stadium Shah Alam, malam ini tanpa kelibat kapten, Amri Yahyah yang mengalami kecederaan ligamen kolateral medial (MCL) pada lutut kanan.

Namun jurulatih Selangor, P Maniam tidak mahu ia dianggap kekurangan kerana yakin kehadiran puluhan ribu penyokong setia Merah Kuning mampu menyemarakkan lagi semangat pemain Selangor yang lain. "Memang ketiadaan Amri dirasai kerana dia seorang pemain yang berkualiti dan penjaring utama. Rudie Ramli atau Azidan Sarudin akan isi tempat Amri. Jika saya tolak Azidan ke atas, tempatnya akan diisi Hardi Jaafar.

"Tapi apabila beraksi di tempat sendiri, dengan kehadiran sultan, menteri besar dan puluhan ribu penyokong, saya yakin ia akan membuatkan pemain lebih bersemangat, positif dan beraksi lebih baik.

"Saya sedar Terengganu pasukan mantap. Ia pasti bukan perlawanan mudah. Apa pun, sasaran kami adalah menang sekurang-kurangnya 1-0 untuk aksi pertama ini," kata Maniam ketika ditemui selepas sesi latihan di Padang SUK, Shah Alam, petang semalam.

Dalam pada itu, Amri masih mengharapkan 'keajaiban' mampu pulih segera bagi membantu rakan-rakan sepasukan merealisasikan 'Misi 33'.
"Keputusan ujian MRI akan diperolehi esok (hari ini). Harap kecederaan MCL ini tidak serius kerana jiwa saya begitu bersemangat untuk kembali pada aksi kedua, Sabtu ini," kata Amri.

Full content generated by Get Full RSS.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan