Berita Harian: Sukan

sumber :-

Berita Harian: Sukan


Safee terkilan

Posted: 02 Jun 2012 12:52 PM PDT

"KAMI sudah bermain dengan baik, menguasai permainan tetapi hanya gol gagal diperoleh. Mungkin faktor padang dan ketenangan ketika melakukan penyudah."

Itu keluhan penyerang negara, Safee Sali yang terus dicengkam kemarau jaringan mencecah enam bulan untuk skuad Harimau Malaya sebaik tamat aksi persahabatan antarabangsa dengan Filipina, yang berkesudahan 0-0 di Stadium Shah Alam, kelmarin.

Namun penyerang Pelita Jaya FC itu berjanji akan bangkit menggegar gawang Singapura dalam aksi persahabatan antarabangsa seterusnya di Stadium Jalan Besar, Jumaat ini.

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersial. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

sazlly

Permainan Harimau Malays tidak konsisten, harap ada perubahan yang positif pada masa akan datang. Pasukan lain terus hebat... hati2 semasa bertemu singapura

kurnain

Rajagopal perlu dipertanggungjawap atas kelemahan pasukan harimau...jangan memberi pelbagai alasan yg tak cerdik.

komeng

Serangan bertubi2,gerakan penyudah begitu cantik....tp sayang pintu gol masih dara sehingga akhir perlawanan....

man

jangan risau ini hanya perlawanan persahabatan.mungkin kita akan dapat jaringkan gol dalam perlawanan2 akan datang.kalau dengan singapora kita tak dapat jaringkan gol pun jangan risau sebab itu pun perlawanan persahabatan.kita perlu berfikiran positif.kita sekarang dalam proses mencoba pemain.setelah di coba-coba saya semakin kenal dengan pemain saya.harap anda semua faham

Sansubari

Phillipine bermain dengan baik. Tetapi prestasi Harimau Malaya adalah jauh dari apa yg diharapkan oleh rakyat Malaysia. FAM patut membuat penilaian yg lebih objectif

imigresen. bkt bunga JELI kltn

ketika kemenangan dulupun mat yoo juga banyak menbantu.ketika ini mat yoo dan safee kurang kurang ngan lagi semasa ini.disebabkan orang2 atasan banyak politik sekarang.jadi pemain great ke 2.orang atasan great pertama.orang atasan cakap hebat tapi muda 2 dulu orang atasan main bola tak pernah dapat piala untuk negara juara asia tengara.jadi sekarang kita pimanat pula hendak pikir masaalah merpetahankan piala.sekarang carilah idea yang terhebat untuk pemain 2 semua bersepakat seperti perdekar menentang musuh apabila main bola nanti.

jebat besut

Tahniah harimau malaya kerana seri.....mungkin faktor nasib tak dapat jaringkan gol.......faktor nasib juga anda tak TEWAS...? banyak kelemahan boleh dibaiki....yang ketara ialah hantaran pemain yang kurang kemas dan boleh dibaca lawan.Kurangnya hantaran bola kreatif dari pemain tengah, jangan terlalu mengharapkan Safiq Rahim, dia bagus tapi tak kosisten.........cari pemain kreatif spt PIYA(Kelantan) yang boleh membantu SAFEE dan SHAHRUL menjaringkan GOL!!!.Kalau begini permainan Harimau Malaya pasti akan menjadi mansa Sang Singa...........Hati2.....Jangan pisang berbuah 2x....Saya rasa ini bukan pasukan harimau malaya yang terbaik.........
HIDUP HARIMAU MALAYA...................

Othman

Jangan mudah berputusa asa.Cuba dan terus mencuba....

Sasaran podium Zulfahmi kian hampir

Posted: 02 Jun 2012 12:40 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]ZULFAHMI Khairuddin semakin menghampiri podium kejuaraan MotoGP dunia apabila melakar pencapaian terbaik di petak kedua dan akan bermula di barisan depan kelas Moto3 Grand Prix Catalunya, di Litar Montmelo, semalam.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan