Berita Harian: Sukan

sumber :-

Berita Harian: Sukan


Mat Yo lagi!

Posted: 30 Nov 2011 12:45 PM PST

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

alex ferguson

oo..good i like it..
emm rooney same like mat yo..good good.i like very much.

NURUL

tahniah sume...memang best laa

is shuk.

camon mat yo! you ae the best.hoho..btw,norhafiz zamani misbah!saya suka kamu...hoho,,(as a player..)

wansa

Mat Yo dan Khairul Fahmi memang layak untuk menang. Tahniah kepada semua pemenang. Mereka yang terbaik tentunya daripada pasukan Kelantan The Red Warrior.

razali

Dewasa ni mat yo kurang menyengat, kurang tajam. Apek perlu elak segala skandal yang mengakibat kurang tumpuan dalam game

mat yoyo

Tahniah Mat Yo, tpi kalau boleh kurangkan skit berat badan, nampak kurang speed kebelakangan ni.....Mat Yo bisa.

kalos

yang terpilih itu memang tepat.teruskan usaha kaya kan lagi skil dan kebolehan sehingga gol..gue tabik lu masa main piala AFF

Wan

Tahniah Mat Yo, kita kan 1Malaysia

suporter

go mat yo..anda jadikan motivasi untuk pemain2 negara yg lain..

yuzzperon zubir

Tahniah Mat Yo. Anda sememangnya layak. Anda konsisten ketika bersama skuad klate dan Harimau Malaya. Cari ruang untuk kembangkan karier di liga luar negara. Tahniah skali lagi.

ZAKARIA BIN SEMAN

JANGAN LEKA DENGAN ANUGERAH, SEBALIKNYA BERUSAHA KEARAH YANG LEBIH CEMERLANG

Abe jenal

Tahniah matyo..semoga terus maju bersama klate & malaysia...gomo klate gomo

zam

Tahniah buat semua Pemenang Anugerah. Tingkatkan lagi kualiti anda semua.....semoga terus maju dalam arena sukan terutama bola sepak negara.

roberto mancini

apek pun apo kurangnyo.gomo pek gomo..

rempit_klate

arghhh..ore kito..kekalkan prestasi anda..
tohokkan sgala krikan..gomo mat yo gomo..

peminat bola

tahniah mat yo...tambah kan usaha...gandakan tenaga,tingkatkan kualiti untuk membantu Harimau Malaya terus maju!!!

jack

mat yo men ngan kelantan je bes..men malaysia hampeh...

Nur Aqlima

terima kasih berita harian online

MasriSilim

Mereka yg terbaik drp terbaik..moga anugerah yg diterima mjadi pendorong & pembakar semangat kpd golongan muda, individu, persatuan yg lain..

Sam

Tahniah Mat Yo anda layak untuk menang. Walaupun saya bukan dari negeri Kelantan tetapi mengagumi permainan anda.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiga emas di Jakarta ubati duka pesilat negara

Posted: 30 Nov 2011 12:34 PM PST

Sukan

 TIGA pesilat negara  (dari kiri)   Mohd Al Jufferi Jamari, Mohd Fauzi Khalid dan Ahmad Shahril Zaildin  dengan gaya tersendiri meraikan kejayaan meraih  emas Sukan SEA.

TIGA pesilat negara (dari kiri) Mohd Al Jufferi Jamari, Mohd Fauzi Khalid dan Ahmad Shahril Zaildin dengan gaya tersendiri meraikan kejayaan meraih emas Sukan SEA.

PENCAPAIAN tiga pingat emas, satu perak dan tujuh gangsa pada edisi ke-26 Sukan SEA di Indonesia sedikit sebanyak mengubat luka pasukan silat negara selepas gagal membutirkan sebarang pingat di temasya 1997 yang turut diadakan di Jakarta.

Biarpun kutipan itu tidak menyamai pencapaian empat emas di Laos pada 2009 namun perasaan gembira dan puas hati buat 24 pesilat kebangsaan lebih terpancar ketika berkunjung kembali ke negara jiran berkenaan kerana dapat mengharungi perang psikologi dilakukan penonton tempatan.

Penyelaras skuad silat negara, Osman Nok turut bangga dengan sembilan pesilat pelapis yang menyertai Silat Seni kerana mampu membutirkan pingat walaupun baru pertama kali menyertai temasya dwitahunan itu. "Mereka beraksi dengan baik dan ia bagus untuk program pembangunan masa panjang dan saya yakin mereka ini boleh digilap lagi.

"Ia juga membuktikan program pelapis dilakukan berjaya melahirkan pesilat berwibawa suatu ketika nanti," katanya yang turut mengharapkan Majlis Sukan Negara (MSN) dapat membantu menghantar pesilat ke Kejuaraan Silat Terbuka Sydney yang akan diadakan bulan depan.

"Kita masih belum membuat sebarang keputusan menghantar pesilat ke sana dan minggu depan akan dibincangkan dengan MSN dan harap akan dapat sokongan," katanya.

Full content generated by Get Full RSS.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan