Berita Harian: Sukan

sumber :-

Berita Harian: Sukan


Ayuh bangkit: Subahan

Posted: 03 Jun 2012 01:31 PM PDT

Sukan

SAFEE Sali (kanan) diasak
pertahanan Filipina, Angel
Guirado pada perlawanan
persahabatan di Stadium Shah
Alam, Jumaat lalu.

SAFEE Sali (kanan) diasak pertahanan Filipina, Angel Guirado pada perlawanan persahabatan di Stadium Shah Alam, Jumaat lalu.

Kegagalan atasi Filipina tidak patahkan semangat Harimau Malaya

BARISAN serangan kurang menyengat!

Itu kesimpulan pengurus pasukan Harimau Malaya, Datuk Subahan Kamal ketika pasukan negara gagal menjaringkan gol ketika seri 0-0 dengan Filipina, Jumaat lalu. "Tempoh kem latihan skuad negara ini akan digunakan sebaik mungkin untuk mengatasi
masalah itu dan saya cukup yakin kita mampu membalas dendam kekalahan kepada
Singapura pada kelayakan Piala Dunia sebelum ini," katanya menjelang aksi persahabatan menentang Singapura pada Jumaat ini dan Selasa depan.

Untuk berita lanjut dapatkan akhbar Berita Harian hari ini.

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersial. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

man

rajagopal adalah seorang jurulatih yang amat minat mencoba pemain maka dengan sebab itu lah setiap kali ada game dia berpesan kepada anak2 buah nya ini hanya lah cooobaa ann...nanti kalau x dapat jaringkan gol dalam AFF Suzuki pun dato subahan kata ini bukanya cobaan tapi betul2 lalu rajagopal pun cakap coobaa an..

melighani

Perlawanan persahabatan dgn Singapura ni mana boleh buat misi 'balas dendam'..,jika dalam perlawanan merebut apa-apa piala bolehlah..kerana disitulah kekuatan & kemahuan sebenar pasukan Singapura..,Pengurus Pasukan pun kena pandai buat kenyataan..,rakyat Malaysia sekarang adalah rakyat yang sangat pandai menilai 'bolasepak' tempatan dan luar negara..,

shahidan bin hashim

memang benar apa yg dikatakan oleh datuk subahan, malahan kebanyakan rakyat Malaysia yg menaruh harapan kepada pasukan bolasepak kebangsaan.Mereka juga memperkatakan lebih dari itu. Adakan pemain-pemain kita tidak menonton siaran langsung liga-liga terkenal dunia? Di situ juga banyak ilmu yang boleh ditimba. Ayuh pasukan Harimau Malaya buktikan. Main pakai otak dan kudrat.


Hajat tak kesampaian

Posted: 03 Jun 2012 01:22 PM PDT

ZULFAHMI Khairuddin ketika beraksi pada perlumbaan kelas Moto3 Grand Prix Catalunya, semalam. - Foto AFP

ZULFAHMI Khairuddin ketika beraksi pada perlumbaan kelas Moto3 Grand Prix Catalunya, semalam. - Foto AFP

MASALAH brek merentap impian Zulfahmi Khairuddin untuk mencatat sejarah menjadi pelumba pertama negara menaiki podium kejuaraan motosikal dunia.

Meskipun pada suatu ketika mendahului perlumbaan kelas Moto3 Grand Prix Catalunya, semalam, dia mula berdepan dengan masalah brek jenteranya selepas pusingan kedua.

"Ia hampir tidak berfungsi langsung dan selepas itu saya mengambil masa untuk kembali yakin dengan brek motosikal saya," kata penunggang berusia 21 tahun itu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan