Berita Harian: Sukan

sumber :-

Berita Harian: Sukan


'Bukti di Youtube'

Posted: 16 Jul 2012 09:43 PM PDT

Kejadian penyerang import Kelantan, Mohammed Ghaddar menumbuk pemain Selangor, Bunyamin Omar ketika perlawanan Liga Super di Stadium Sultan Muhammad IV, 29 Jun lalu, memang berlaku dan kejadian itu bukan sengaja direkanya.

"Buktinya ada dalam laman Youtube yang mana sebelum insiden saya menumbuk Ghaddar, tangannya terlebih dulu hinggap ke muka saya. "Terpulang kepada penyokong dan Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) untuk menilai sama ada apa yang saya katakan benar atau tidak," kata Bunyamin, semalam.
Berita lanjut dapatkan akhbar BH dan BH Digital hari ini.

Jumpa di Perlis

Posted: 16 Jul 2012 01:07 PM PDT

Penutup SUKMA XV meriah, penuh gemilang

Kuantan: Temasya Sukan Malaysia (SUKMA) XV Pahang bertemakan 'Sukan Menjana Perpaduan' melabuhkan tirainya secara rasmi dengan penuh meriah di Stadium Darul Makmur, Kuantan, malam tadi. Upacara penutup dimulakan dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menunggang basikal mengelilingi stadium, simbolik malam gemilang buat seluruh atlit selepas 12 hari bersaing sesama sendiri merebut 1,204 pingat pelbagai warna.
Yang menang pastinya bangga, manakala yang gagal masih mempunyai peluang untuk membuktikan kemampuan mereka kerana akan berkumpul semula di SUKMA XIV, Perlis pada 2014.

Dapatkan naskhah Berita Harian hari ini untuk berita lanjut

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan